"... szeretni kell az életet, s nem kell törődni a világ ítéletével. Minden más hiúság." (Márai S.)
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg! (Giovanni Boccaccio)

2013. február 24.

Élő időjárás-közvetítés

Bi-bii-biii ... nekem ilyen is van a képernyőmön: élő "közvetítés" a lakókörnyezetem időjárásáról!!

Ezek a pillanatképek a facebook-oldalamon, a "YoWindow: élő időjárás-közvetítés" című fényképalbumomban vannak s 2013. február 20-án, 21-én és 22-én készültek.

A délutáni felvétel a 16h 10 perces állapotot, az esti a 18:50-es helyzetet mutatja febr. 20-án; másnap (21-én) éppen a déli, 22-én pedig a reggel 8 óra 30 perces időjárási körülményeket "örökítettem" meg...
A karcagit ma "képeztem" :D

Február 22-ről van még egy külföldi – kairói – pillanatkép is érdekességképpen!


Fényképalbum facebook profilomon


A http://yowindow.com/ oldalon, az élő időjárás linken meg lehet nézni sok-sok helyszínt a világon!! ^_^
Melbourbe-ben 21 C fok és csodaszép teleholdas éjszaka van (inkább hajnal, hisz 5 órakor készült a kép!)... és már febr. 25-e, hétfő!


2 megjegyzés:

Horváth Milán írta...

Azt is tudja a webkamera, hogy mikor lesz már végre tavasz? :)

Miviana írta...

Tudja, - hogy 3 napig, sajnos, még nem! :( [Március 30-án is borult lesz az ég s max. +3 fok.] "Az ingyenes verzióban csak 3 napos előrejelzés érhető el." (http://yowindow.com/)