"... szeretni kell az életet, s nem kell törődni a világ ítéletével. Minden más hiúság." (Márai S.)
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg! (Giovanni Boccaccio)

2012. október 29.

"Ezek a jó napok ..."

Hiány(ok)

Szomorú is vagyok, dühös is (vagy fordítva):


1. cserélik a társasház kazánját – 6-dik napja fűtetlen a lakás * ;

2. számos/számtalan szuper fotótéma kerül elém, máris veszem a gépet ... és akkor
hopp: hát hiába – nincs ... :-((( ;

3. interneten alig-alig tudok infót találni ahhoz, amit keresek (amire szükségem van):
fényképezőgép, ami
– full HD-s videót tud,
– optikai keresője van,
– bridge kategóriás és
– ki tudom fizetni az árát.
(Fenti pontok sorrendje szintén tetszés szerint cserélhető!)
Hiányok jellemezték a két hét előtti vasárnapomat is; akkor nem, de most elmesélem:

Reggel a Batthány téri templomba indultam; ez a templom végzi a lá­tás­sé­rül­tek lelki gon­do­zá­sát. Minden hónap második va­sár­nap­ján a plébánia híveivel közös szentmise, s utána agapé van számukra – ezen szoktam segíteni.
Későn keltem s ezért fél órával elkéstem.
Fényképezni szán­dé­koz­tam – a vakok agapéján most először –; 1 képet csi­nál­tam, ám a padló szintjéről nem tudtam mindenkit (az egész termet) be­le­kom­po­nál­ni egyetlen képbe, ezért felálltam egy fotelra. Nagy­ban próbálgattam a be­ál­lí­tá­so­kat, amikor érezni kezdtem, hogy megindul ve­lem a fotel!
A görgőin egyre gyor­sab­ban gurult, én meg szépen leestem a földre. Kicsit megütöttem magam is, a fényképezőt is; a gépnek ártott sú­lyo­sab­ban az ütés: nem tudja az optikát mozgatni s emiatt hasz­nál­ha­tat­lan­ná vált!
Egy közepes méretű mű­a­nyag dobozban magam sütötte süteményt vittem az agapéra. Hazaindulás előtt kezdtem összeszedni a holmimat, s a dobozra is vissza akartam tenni a tetejét. Nem leltem és mások sem – volt-nincs! (Senki nem tud róla azóta sem semmit!)
* Ma (okt. 30-án) olvasom a ház faliújságján, hogy a kazán építési-szerelési mun­ká­la­tai november 15-ig tartanak !!! Hát gyönyörű !!!
Ja, és persze meleg víz sincs ! :-((

( A fényképezéshez való vonzódásomról ebben a posztban írtam: Fotópályázat 2012. )

Nincsenek megjegyzések: