"... szeretni kell az életet, s nem kell törődni a világ ítéletével. Minden más hiúság." (Márai S.)
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg! (Giovanni Boccaccio)

2012. augusztus 7.

"Felvettük a versenyt a legjobbakkal"


2012. augusztus 5. 15:30 Megyeri út
Ekkor még reménykedtem ... aztán ... Vajon a sok-sok helyzetünkből miért nem lett egyetlen gól sem?? :((
Pedig nem semmi volt az égető napon sülni-főni! Miért is rendeznek augusztusban bajnoki meccseket ?!!
"Sousa nem rendezne meccseket a hőségben" "Mindenek előtt azonban el kell, hogy mondjam, egyáltalán nem tartom humánus dolognak, hogy ilyen rekkenő hőségben, ilyen korai időpontban pályára kell lépnie a csapatoknak. Dicséret illeti mindkét csapat játékosait, hogy ilyen embertelen körülmények között is képesek voltak egy nagyon jó, hajtós meccset játszani."
„Felvesszük a versenyt a legjobbakkal” — Grégory Christ: "A 28 éves labdarúgó kitért a vasárnapi hőségre: Hihetetlen volt, nem tudok rá mást mondani. Túl vagyok már pár meccsen, de ilyen körülmények között még nem játszottam. Nagyon elfáradtam, de gondolom nem csak én."
Augusztus 5-én megdőlt a hőmérsékleti rekord hazánkban
"Eddig a legmagasabb érték ezen a napon 35,0 fok volt, melyet 1993-ban Budapest belterületen (II. kerület) regisztráltak. Az új rekord - 36,5 fok - szintén Budapest belterületről származik, de Pestszentlőrincen (35,8), Újpesten (35,8) is megdőlt a korábbi rekord."
„Felvesszük a versenyt a legjobbakkal” — Grégory Christ: "A hangulat viszont a nagy melegben is remek volt, nagyon megfogott, hogy a szurkolók az első perctől az utolsóig biztattak minket, annak ellenére, hogy hátrányban voltunk."
Mi, szurkolók, tényleg felvettük a versenyt a legjobbakkal: MINDENKI szuper volt! A B lelátón tikkasztó volt (szembe kaptuk a tűző napot!), de ezzel senki nem foglalkozott: CSAK AZ ÚJPEST-tel!! :))
ÚJPEST FC — VIDEOTON FC: 0-1
OTP Bank Liga 2012.08.05 15:30 (vasárnap)
Magyar Labdarúgó Szövetség

Nincsenek megjegyzések: