"... szeretni kell az életet, s nem kell törődni a világ ítéletével. Minden más hiúság." (Márai S.)
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg! (Giovanni Boccaccio)

2011. július 31.

Szolgálati közlemény

Unalmas már (én is unom): megint abban a helyzetben vagyok — körülbelül két hete —, hogy a számítógépem nem eszköz, hanem cél.

Most éppen az a bajom, hogy jóformán "vakon" írom a blogjaimat: nincsenek színek a képernyőmön!
Mint a "klasszikus Windows megjelenés"-ben: a kék és a szürke - olykor a libazöld - különféle árnyalataiban "pompázik" minden.
Hiábavaló a formázások beállítása — az ellenőrzés lehetetlen.

Bosszantó és fárasztó állapot, hisz bejegyzések készítése helyett a gép hardvere működésének rejtelmeivel, hibakereséssel, javítással kell küszködnöm.

Már beszéltem egy szakemberrel — szerinte a Windows a ludas.

Nos, túl vagyok a Windows újratelepítésén — nem változott semmi!

Elnézést a blogomon jelenleg uralkodó zűrzavarért!

S valamit az örökkévalóságnak is:

Az idei "nyár" igazi botrány: ma, július utolsó napján FÁZOM, olyan hideg van a lakásban!

Nincsenek megjegyzések: